wtorek, 18 marca 2014

Jak usunąć plamę z czereśni lub wiśni?

Niebawem maj, a co za tym idzie pierwsze czereśnie a później wiśnie. Osobiście uwielbiam i te pierwsze i te drugie. Nie lubię tylko plam z wiśni i czereśni, ale jak to się mówi jedno kosztem drugiego.

Plama z czereśni i wiśni


Jak usunąć taką plamę?
Na szczęście aby usunąć plamę z czereśni lub wiśni nie potrzeba wiele, ale najważniejsze to to aby od razu reagować. Dlatego nie zajadaj się dalej smakowitymi owocami tylko zagotuj wodę zdejmij poplamioną rzecz i polewaj samym wrzątkiem do momentu całkowitego zniknięcia plamy. Efekt gwarantowany bo sposób sprawdzony. Z resztą zobaczysz to na własne oczy. 

Pewnie pomyślisz sobie, że wrzątkiem możesz tylko uszkodzić tkaninę ale tak na pewno nie będzie.

Szybko sprawnie i przede wszystkim tanio!

15 komentarzy:

  1. U mnie wiśnie mam nadzieję że w tym roku obrodza bo drzewa są całe w kwiatach oby tylko mrozy już nie przyszły to będzie smakowicie :) a metoda oczywiście skuteczna na plamy z wiśni najlepszy wrzatek !

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję. Sposób doskonały nawet na delikatnej tkaninie.

    OdpowiedzUsuń
  3. A jak pozbyć się już wschnietej plamy po wiśni ? wypralam koszulkę kilka razy w pralce i plamy pozostały . pomożecie

    OdpowiedzUsuń
  4. Faktycznie, działa od razu!

    OdpowiedzUsuń
  5. Po plamie ani śladu!👍 wrzątek działa na świeżą plamę 💪

    OdpowiedzUsuń
  6. Działa jak ta lala, wszystko znikło na 100%

    OdpowiedzUsuń
  7. Przed chwilą przeczytałam i zastosowałam. Działa.

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacja. Plamy które miały kilka godzin zniknęły po wrzątku w sekundę. Dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem w szoku. Zawsze słyszałam ze plamy traktować tylko zimną wodą bo ciepłą można je niemal utrwalić…teraz zaryzykowałam i plama zniknęła w oczach. Dziękuję to za mało :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zamoczyłam w zimnej wodzie, nic, zapralam mydłem plama zrobila się niebieska, polałam wrzątkiem plama znikła w oczach :D

    OdpowiedzUsuń