środa, 3 maja 2017

Zrób coś dla innych

Dzisiejszy post będzie zupełnie inny od tych, które do tej pory tutaj się pojawiły...

W moim dotychczasowym życiu, które nie będę ukrywał jest puste i monotonne nastał ostatnio taki moment, aby coś zmienić, zrobić coś nowego...

I nie jest to kolejny pomysł aby zrobić coś dla siebie, typu przejść na dietę bo jestem szczupłą osobą, ale też przydałaby się taka dieta która pozwoli mi trochę tych kilogramów uzyskać, nie zacznę chodzić na siłownie, nie rzucę swoich przyzwyczajeń, będę nadal pił zimne piwo oczywiście w rozsądnych ilościach, nie zrobię nic nowego dla siebie...

zrobię coś... dla innych...

Pomysłów jest wiele, możliwości i chęci jeszcze więcej, bo przecież mogę i Ty również chociaż raz w miesiącu wysłać smsa na fundacje które pomagają chorym dzieciakom, takich fundacji jest wiele jak chociażby fundacja TVN czy Polsatowska, wielu z nas wysyła takie smsy na różne loterie organizowane przez radia i telewizje a przecież można te 2,46 PLN przeznaczyć właśnie na potrzebujące osoby. Powiesz wiele to nie zmieni, ale jeśli takich smsów wyśle kilkaset osób to już uzbiera się duża kwota...

Nie chcesz płacić? Nikt nikogo nie zmusza, można też w inny sposób... strona www.pajacyk.pl pomaga dzieciom niedożywionym. Dziś internet ma praktycznie każdy, więc wystarczy codziennie odwiedzać tą stronę i klikać w brzuszek pajacyka, dzięki temu sponsorzy finansują obiady dla najmłodszych. Odwiedzających tą stronę jest na prawdę dużo, podczas pisania tego postu również odwiedziłem pajacyka i kliknąłem w brzuszek, o 15.30 było 25 111 klików więc do końca dnia mam nadzieje, że będzie ich znacznie więcej....

Pomagać można na wiele sposobów, można oddawać krew, która jest bardzo potrzebna, zwłaszcza w okresie wakacyjnym, kiedy to wypadki zdarzają się znacznie częściej... Ja oprócz oddawania krwi, chce pójść o krok  dalej.
Dziś zarejestrowałem się na stronie www.dkms.pl na razie czekam na pakiet rejestracyjny zawierający formularz do wypełnienia oraz pałeczki do pobrania wymazu z jamy ustnej. Być może kiedyś pomogę komuś kto choruje na białaczkę...

Chciałbym aby ten tekst był dla was pewną refleksją a także motywacją, że warto pomagać, warto zrobić coś bezinteresownie dla innych.

Pamiętajcie że dobro wraca

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz