wtorek, 25 lutego 2014

Jak usunąć plamę z truskawek?

Mamy co prawda jeszcze luty ale powoli małymi krokami zbliża się wiosna a co za tym idzie świeże warzywa i owoce. Moimi ulubionymi są truskawki ale jak wiadomo czasem się zdarzy, że truskawka nam upadnie na ubranie lub pryśnie sokiem i plama gotowa. 

Jak wyczyścić plamę z truskawek? 

Liczy się jak zwykle szybka reakcja wystarczy zagotować wodę i zalać plamę wrzątkiem a plama zniknie.


Jeżeli chodzi o zaschnięte plamy z truskawek to przed praniem zalecam namoczenie ubrania w wodzie z octem.




Jeżeli znasz inne ciekawe sposoby to zapraszam do podzielenia się nimi w komentarzach.... :)

18 komentarzy:

  1. Autor tego posta delikatnie powiedziawszy przeraził mnie tą metodą z użyciem wrzątku na plamę z truskawek, ale niestety jakoś spróbować trzeba było i pomyślałam, że najpierw zrobię plamę na starej koszulce i tą metodę wypróbuję i okazała się świetna, to samo zrobiłam na mojej ulubionej bluzce i też się sprawdziło :) nie warto było się bać i jak widać czasem warto zaryzykować choć ja to zrobiłam ostrożnie :D ale metoda ta działa na 100% i jak najbardziej polecam kolejnym czytelnikom :) jeszcze raz dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki :) już trochę dawno mnie tu nie było i choć mam nadzieję, że nie będą potrzebne to polecam inne moje rady :)

    Pozdro :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja osobiscie truskawki moge jesc caly rok :) po prostu je kocham :P polecam zblendowac i zamrozic :) idealna sprawa na jesienno zimową pore :) Jako fanatyk truskawek oczywiscie też miala stycznosc z plamami po truskawkach ale tez polecam metode wrzatku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Polecam metodę wrzątku! Miałam zamrożone truskawki i naszła mnie ochota na coś zdrowego i pysznego niestety fajtłapa ze mnie i spadło mi trochę na kanapę, na szczeście internet pomógł i autor tej strony :) dzięki bardzo i pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi miło :) polecam inne sprawdzone sposoby na plamy :) a ja już nie mogę się doczekać wiosny i pierwszych świeżych truskawek ! :D
    pozdrawiam i życzę wszystkim jak najmniej kłopotliwych plam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. polałam wrzątkiem, świetna sprawa, plamy zniknęły w kilka sekund :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziala w 100%- proste i genialne ,
    ocalilam moja ulubiona bluzke! Dziekuje bardzo!

    OdpowiedzUsuń
  8. Mój syn zaplamił truskawkami piękne, białe body z puchatkiem. Wyprałam je lecz plama pozostała. Później wyczytałam sposób ze wrzątkiem, nie pomogło już na wypraną plamę. Ponieważ body były bardzo poplamione i chciałam je wyrzucić postanowiłam spróbować z domestosem. Polałam na plamy i roztarłam. Plamy zniknęły, puchatkowi nic się nie stało. Po chwili wyprałam je w rękach a później w pralce. Body jak nowe:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Witam, jedzenie truskawek to czysta przyjemność :) gorzej właśnie z plamami, ale metoda wrzątku jest sprawdzona i co najważniejsze skuteczna ! Jedzmy truskawki bo są zdrowe i przede wszystkim pyszne! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję! Biała wyściółka w wózku uratowana :D

    OdpowiedzUsuń
  11. UFF! udało się. Już myślałem, że po mojej ukochanej bluzie zostanie tylko i wyłącznie wspomnienie, ale na szczęście udało się ją odratować. Dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  12. Dzięki serdeczne za porady, w końcu będę mogła doczyścić moje kilka letnich bluzeczek, które poplamiłam niemiłosiernie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dzięki wielkie, już myślałam, że pozbędę się raz na zawsze mojej ulubionej bluzki...

    OdpowiedzUsuń
  14. Działa !!!!!
    . Nie wierzyłem.. dzięki.

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuję za pomoc naprawde to dziala to znaczy goroca woda pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Dzieki za porade najbardziej ulubiona spodnica totalnie w plamach tylko wrzatek w 200 procentach i wiecej

    OdpowiedzUsuń
  17. Witam.A jak chcę usunąć zaskniętą plamę z truskawek to woda z octem a woda ma być zimna?i jak długo to trzymać na plamie?

    OdpowiedzUsuń